2013. szeptember 21., szombat

Folytatás

Sziasztok!

Hát, kicsit nagyobb "komment áradatra" számítottam, de a következő fejezetet nem a csalódottságom miatt késleltetem. Elkezdődött az egyetem, csak hát a gyökér gólyáknak feltétlen routerezni kell és ezzel szétvágták a koli nethálózatát, így nincs net az egyik szinten már két hete... :/ A netszobából tudok most nektek írni, de itt meg nincs office a gépeken (nem tudom, miért...) de nem is szedhetem le, szóval fejezetet innen se tudok felrakni, pedig higgyétek el, megpróbáltam. Amint lesz net, hozom a 31. részt! 

Puszi, addig is, várom még az elmaradt komikat az előzőhöz. 

3 megjegyzés:

  1. Killa! :(
    Annyira sajnálom, hogy nem írtam! Még időm se volt sunyiban elolvasni, az iskola hihetetlenül lefoglalt!:( Meg ez az egész napos ide-oda járkálás városok között...
    Remélem élvezed az egyetemet:D
    Egyébként Gréti vagyok, csak nem tudok átjelentkezni abba a felhasználómba. :/
    És üzenem a gólyáknak, hogy az.....! :/
    Sok puszi és ígérem amint tudom elolvasom majd a 31.-et, ha felraktad:) Na, meg komizok is!!
    Gréti

    VálaszTörlés
  2. Miért nem folytatod?
    Eddig nekem az összes rész nagyon tetszet, léci folytasd.
    Sakura :-)

    VálaszTörlés
  3. Miért nem folytatod?
    Eddig nekem az összes rész nagyon tetszet, léci folytasd.
    Sakura :-)

    VálaszTörlés